Sain tämän heinon tunnustuksen/haasteen Kirsin keittiön Kirsiltä. Kiitos kaunis!

                            

                                Ja säännöt tässä:

Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Kopioi kuva ja liitä blogiisi , sitten

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta...

Ja sitten omat tunnustukseni:

1. Minulla on ihanat sukulaiset ja läheiset. Olen iloinen kookkaasta ruokapöydästäni, jonka alle mahtuu paaaaljon, paaaljon varpaita.:)

2. Viiden vanhana  leikkasin mummoni hiukset lyhkäsiksi. Mummo oli nukahtanut nojatuoliin, ja herättyään meni hiuksiaan kampaamaan. No, nehän loppuivat kesken... Siitä sitten sain kuulla aika monta kertaa. Olin varma että minusta tulee kampaaja ;)

3. Inhoan krääsää. Hamsteriluonteeni sotii vähän tätä vastaan. Saan todella tehdä töitä itseni kanssa. Onneksi on olemassa Fida (lähetyskirpputori), jonne voi viedä ehjiä ja hyväkuntoisia tavaroita!!

4. Kävin työni puitteissa ympäristövastaavan koulutuksessa nyt syksyllä. Koen ympäristöasiat todella tärkeinä.

5. Murrosikäisenä olin varma, että minusta tulee kotitalousopettaja. Eräs ystäväni neuvoi hautaamaan koko ajatuksen. Sen jälkeen en ole perustanut muiden ehdotuksille vastaavanlaisissa tilanteissa. Olen kuitenkin saanut tehdä n. 25-vuotta töitä, josta todella pidän. Hoidan sairaita vastasyntyneitä ja keskosia. 

6. Mieheni (ja lastemme isä), täyttää pyöreitä vuosia ensi vuonna. Minulla on jo kovat suunnitelmat, mitä tarjoillaan.=)

7. En jatka tätä kenellekään. Mukaasa sen saa ottaa, jos haluaa. Tein nääs tämän saman kirjoituksen äsken, ja deletoin kaiken pois. Hyvä minä!!! Minulla oli jo linkitkin laitettuna. Ärrr.