Että voi tätäkin kautta löytyä IHANIA ihmisiä, kuten Intsun blogin Intsu! Sydämiä ja halauksia sinulle!

Intsu ilahdutti minua paketilla jokin aika sitten. Olin TODELLA HÄMMÄSTYNYT ja HÄKELTYNYT kun tulin kotiin ja postia selailin. Postista löytyi ihana kortti, jossa enkelinsiipien virkaa toimitti kattilan kahvan/nupin "patalaput. Sitten sisältä löytyi kirja sydämeltä sydämelle, sekä ihania piparimuotteja. Kiitos!!! Kyynel tuli kun minua näin muistit!

Ystävän tervehdyksenä  / tahtoisin poimia sinulle / sinisiä lemmikinkukkia. / Ja toivoisin, / että jokainen kukka / kertoisi sinulle siitä ilosta, / jota olet minulle tuottanut.

Runo saamastani Marleena Ansion Kirjasta.

Minulla on ollut kiireitä. Selityksissäkin löytyy. =) 1) Kameran laaturi on ollut hukassa elokuusta. Löytyi miehen toilettipussukasta!!! 2) Nopeampi tietokoneemme sanoi itsensä joku aika sitten irti. 3) Mummona olo on IHANAA ja aikaa vievää. Silti en sitä muuttaisi. 4) Olen opetellut munatonta ja maidotonta leivontaa.

No, nyt kun kameran laturi löytyi, saattaa olla että ainakaan toistaiseksi ei munatonta ja maidotonta tarvitse kokkailla. Haastavaa ja opettavaista. Kamerassa on muutama munaton ja maidoton juttu. Laitan ne koneelle kun kerkeän.